Annons:
Etikettövriga-rum
Läst 2003 ggr
chaoscrime
2016-09-20 06:26

Källarlägenhet

Hej! Flyttar in i en liten(29kvm) källarlägenhet i början av november och behöver inredningstips och inspiration 😁👍 Bring it!!

Feel my mind, read my body, touch my scars.

Annons:
[Forest]
2016-10-04 10:33
#1

Ska se om jag kan ge dig lite tips. Jag antar att du kommer ha ganska små fönster?  Att skippa gardin och ha naken gardingstång med ljusslinga kan funka då isf gardin/er. Sätt inte för något i fönstret vill man ha växt/er så sätt gärna upp en liten hylla under fönstret utan att växten skymmer det nartuliga ljuset :) Så ljuskällor kan vara bra att ha många.  Vid matplatsen kan man sätta upp en spegel för skapa som ett fönster samt göra att det ser större ut. Ha gärna ljusa möbler,matta mm vill man sätta färg så finns det fina prydnadskuddar samt filtar/plädar även tavlor. 

Jag vet inte vad du har för smak :) men jag tycker ljus är mysigt att ha och det lyser fint.

[Forest]
2016-10-04 10:35
#2

Jag hittade lite när jag googlade kanske något du kan plocka från denna sida, inte den bästa sidan 😉

 http://soraouji.com/Tags/k%C3%A4llarl%C3%A4genhet

[Forest]
2017-01-22 15:31
#3

Vi flyttar snart till kälkarlägenhet men på 180kvm dok få fönster så mitt problem är mer om våra växter ;)

chaoscrime
2017-02-08 19:13
#4

Haha, förstår dig! Mina två växter som flyttade med mig gav upp ganska fort. Blir väl att köpa plast- eller garderobsblommor snart tror jag. Ett hem utan växter är inget riktigt hem trots allt.. 😄👏

Feel my mind, read my body, touch my scars.

[Forest]
2017-02-09 19:48
#5

4 Vi har ett större fönster men det är inte så mycket sol som kommer åt det fönstret. Dottern fick bli med fler blommor och jag har köpt en dyrare glödlampa försöka att få några fler att överleva. Men i vårat sovrum som är fönsterfritt fick jag köpa två garderobsblommor till för jag tycker ändå grönt är skönt 😉 Köpte 3  mindre för 99kr på ÖB 😉 Hoppas du hittar en lösning med jag tycker att några av våra ser mindre lyckliga ut efter flytten😞

Zpookey
2017-05-26 16:37
#6

Fototapet med några öppna landskap? :)

Annons:
[Forest]
2017-05-30 11:18
#7

6 Bra tips :)

Upp till toppen
Annons: