Annons:
Etikettvardagsrum
Läst 879 ggr
VildaVittra
2015-05-08 06:21

TV-möbel

En utdöende och ganska så kortlivad möbel. Har ni en sådan? Finns det något kul att göra om den till?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
[lottas-kaniner]
2015-05-08 14:54
#1

Ja, det har jag. Men det beror på att jag har en tjock-tv. Jag klarar inte av att se på platt-tv.

Amandla
2015-05-08 14:55
#2

Nej, jag har ingen tv längre. Men om jag skulle ha en tv så skulle jag nog helst sätta upp den på väggen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Valkyrija
2015-05-08 14:58
#3

Jag älskar tv-bänkar! Tycker det är mycket finare att ha en. Oavsett om man har tvn på den eller hängades på väggen över den 😃

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Maria
2015-05-08 19:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Vi har en slags TV bänk som följde med huset som jag har betsat mörk. Där har vi filmer och boxar mm

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2015-05-08 19:32
#5

Det var en jädrans dålig bild men det får vara 😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anterrabae
2015-05-09 13:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag blev lite förtjust i denna, från IKEA

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Maria
2015-05-11 15:58
#7

#6 Den var snygg.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anterrabae
2015-05-11 21:21
#8

Visst är den! "Bara" 7000kr :X Om jag minns rätt.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Intehärutandär
2015-05-27 11:16
#9

Jag har ett vitmålat skåp med svarta beslag - med en låda och dörr  från morfar. Det är kanske 1,2 x 1 m gissningsvis. (Står en tjock-tv på som vi knappt ser på (sitter sällan i v-rum). Spelar tv-spel på den. Nintento 8-bit, Sega Master m.fl.)

Lilolizeit
2015-05-27 12:16
#10

Min tv-möbel är en av mina favorit möbler. Köpt begagnad och sen målat om den och fixat lite. Skulle inte ta bort den även om tvn hamnade på väggen. Den har bra förvaring med hyllor och luckor, så mycket kan döljas, sen så passar den bra ihop med resten av vardagsrummet. Skulle jag göra mig av med tvn så hade jag absolut behållit möbeln!

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Fridaaaa
2015-05-31 16:49
#11

Japp har en tv-bänk. Sambon har xbox,förstärkare till högtalarna under tvn. Samtlägger kontroller och så där. Så ett måste :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Em_
2015-05-31 17:05
#12

Ja, min TV står inte mot en vägg. Min lilla bänk skulle funka som nattduksbord eller som skåp på väggen. När jag var liten hade jag en gammal TV-möbel under mitt dockhus, så dockorna fick massa extra rum, inklusive ett stall, i källaren.


TatsuOni
2015-05-31 18:06
#13

Vi har det hemma. TV:n hänger på väggen men under har vi en TV-bänk för att förvara sådant som är inkopplat till TV:n, t ex nintendo, ljudanläggning m.m. Vi har även varsin låda med diverse grejer i.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: