Annons:
Etikettbarnrum
Läst 557 ggr
VildaVittra
5/8/15, 6:49 AM

Clowntapeter

När min numera fd kärlek och jag flyttade in i en lägenhet så behövde hela lägenheten tapetseras om. Hyresvärden tillhandahöll en katalog med hundratals tapeter som man kunde välja ifrån. Sagt och gjort så valde jag ut tapeter till alla rum utan datorrummet, där bad jag sambon om smakråd då rummet skulle vara hans eget till alla hans datorer. Hans irriterade svar var "Det skiter jag i, tapetsera med tidningspapper om du vill". Han kom sedan hem från jobbet en dag och fann rummet tapetserat med clowntapeter. 😈

Jag ville inte ha barn, utan att få honom att aldrig svara mig så respektlöst igen. Det fungerade faktiskt. 😃

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Evelina!
5/8/15, 9:39 AM
#1

Hahahahaha, gör man något sånt får man skylla sig själv. Fann han sig med clowntapeterna eller gjorde ni om det senare?

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

VildaVittra
5/8/15, 9:53 AM
#2

Vi hade kvar tapeterna tills vi flyttade.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[lottas-kaniner]
5/8/15, 2:46 PM
#3

Det kanske lärde honom att vara delaktig i saker som ni skulle göra ihop 😃

Valkyrija
5/8/15, 3:03 PM
#4

Hahahahaha 😂😂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: