Annons:
Etikettövrigt
Läst 660 ggr
VildaVittra
5/8/15, 7:39 AM

Vad tycker du om för typ av konst?

Många av oss pryder våra väggar med tavlor och andra dekorativa objekt. Vad gillar du? Är det oljemålningar eller har du kanske enbart bilder på släkten på väggarna?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Amandla
5/8/15, 3:01 PM
#1

I mitt sovrum har jag en samling mindre tavlor med olika slags blommotiv, mest rosor. Nästan alla blommor  (läs rosor) är  rosa eller vita, några enstaka gula. Ramarna varierar lite, några vita, några silver, några i blekguld. De sitter ganska tätt tillsammans och bildar en fin helhet 🙂Tror de är ungefär 15 stycken nu och jag håller alltid utkik på loppisar efter fler. 

I övrigt har jag inte så många tavlor, har fler speglar 🤪


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Maria
5/8/15, 3:17 PM
#2

Jag har faktiskt mest mattor på väggarna.

Har köpt några fina i Egypten och min man har handlat i Oman tror jag det var.

Foton på släkt och vänner är bannlyst hemma hos oss. Däremot har jag några oljemålningar en vän har gjort och så har jag flera akvareller som sonen målat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Anterrabae
5/9/15, 1:43 PM
#3

Jag har inga väggar (i stort sätt) att hänga saker på, har bara massa snedtak i hela lägenheten

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Intehärutandär
5/26/15, 3:36 PM
#4

Jag har bara tavlor som släktingar gjort. Resten är några foton, diplom och små hyllor. 

Tavlorna är mest från en släkting - de är mörka med dikter på baksidorna. Han var begravningsentrepenör, så den största ovanför soffan är på en kvinna vid en grav i månskenet.

Upp till toppen
Annons: