Vardagsrum

Vardagsrum

2015-08-27 00:52 #0 av: Alyssa

Nu är det snart dags för mig och min sambo att flytta till en större lägenhet och äääntligen har jag möjligheten att inreda min första "riktiga" lägenhet som jag vill ha den! Söker all inspiration jag kan få och vill därför gärna se bilder på era vardagsrum. Någon som vill dela med sig? Förlägen

Blomma - Travhästen söker medisar! - Blomma
Sajtvärd för NyhedendomStenarSocialt stöd och Travhästen.
Medis på Huskatter och Råttor

Anmäl
2015-08-30 22:18 #1 av: Carrosh

Har tyvärr inga bilder just nu (kan nog ta senare i veckan när vi snyggat till lite Glad), men vi har ett ganska stort vardagsrum, som vi delat upp i två delar (blir som två rum i ett). På ena halvan står våra datorer och omkring (vid väggarna) står våra bokhyllor. Mitt i rummet står en mediabänk som min sambo byggt, på datordelssidan står en mindre soffa (läshörna tillsammans med bokhyllorna), och på andra sidan mediahyllan har vi själva soff-delen med storskärm, diverse konsoler och soffbord.

Det är nästan lite svårt att förklara allt sånt här utan att visa bilder, men ska se om jag inte kan få till lite bilder i veckan Glad Det är ombonat och mysigt, det är känslan iaf. Man känner sig hemma, liksom.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anmäl
2015-08-31 13:26 #2 av: Alyssa

Åh låter intressant! Ser fram emot att få se lite bilder! Glad

Anmäl
2015-09-21 11:14 #3 av: [Ruffsetuss]

Här kommer lite bilder på mitt vardagsrum , hoppas att det kan inspirera dig 😀

Anmäl
2015-09-21 11:15 #4 av: [Ruffsetuss]

En till 😊

Anmäl
2015-09-21 11:16 #5 av: [Ruffsetuss]

Och en till 😊

Anmäl
2015-09-21 13:48 #6 av: Alyssa

Åh vilket mysigt vardagsrum! Nu har vi dock bestämt oss för att vardagsrummet ska gå i mörkbrunt m. koppardetaljer men det var himla fint Hjärta

Anmäl
2015-09-21 17:17 #7 av: [Ruffsetuss]

Tack 😊 lycka till med ert vardagsrum , låter stilrent o modernt 👍

Anmäl
2015-09-22 12:08 #8 av: Alyssa

Tusen tack ! Hjärta

Anmäl
2015-09-24 21:38 #9 av: Tilde

Kan nog också ta bilder snart! Måste städa upp och eventuellt hänga upp nya tavlor... Nörd

♥ Tilde

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.