Annons:
Etikettvardagsrum
Läst 1117 ggr
Valkyrija
2015-08-27 00:52

Vardagsrum

Nu är det snart dags för mig och min sambo att flytta till en större lägenhet och äääntligen har jag möjligheten att inreda min första "riktiga" lägenhet som jag vill ha den! Söker all inspiration jag kan få och vill därför gärna se bilder på era vardagsrum. Någon som vill dela med sig? 😊

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Carrosh
2015-08-30 22:18
#1

Har tyvärr inga bilder just nu (kan nog ta senare i veckan när vi snyggat till lite 🙂), men vi har ett ganska stort vardagsrum, som vi delat upp i två delar (blir som två rum i ett). På ena halvan står våra datorer och omkring (vid väggarna) står våra bokhyllor. Mitt i rummet står en mediabänk som min sambo byggt, på datordelssidan står en mindre soffa (läshörna tillsammans med bokhyllorna), och på andra sidan mediahyllan har vi själva soff-delen med storskärm, diverse konsoler och soffbord.

Det är nästan lite svårt att förklara allt sånt här utan att visa bilder, men ska se om jag inte kan få till lite bilder i veckan 🙂 Det är ombonat och mysigt, det är känslan iaf. Man känner sig hemma, liksom.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Valkyrija
2015-08-31 13:26
#2

Åh låter intressant! Ser fram emot att få se lite bilder! 🙂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Ruffsetuss]
2015-09-21 11:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här kommer lite bilder på mitt vardagsrum , hoppas att det kan inspirera dig 😀

[Ruffsetuss]
2015-09-21 11:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

En till 😊

[Ruffsetuss]
2015-09-21 11:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Och en till 😊

Valkyrija
2015-09-21 13:48
#6

Åh vilket mysigt vardagsrum! Nu har vi dock bestämt oss för att vardagsrummet ska gå i mörkbrunt m. koppardetaljer men det var himla fint ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
[Ruffsetuss]
2015-09-21 17:17
#7

Tack 😊 lycka till med ert vardagsrum , låter stilrent o modernt 👍

Valkyrija
2015-09-22 12:08
#8

Tusen tack ! ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Tilde]
2015-09-24 21:38
#9

Kan nog också ta bilder snart! Måste städa upp och eventuellt hänga upp nya tavlor… 🤓

Valkyrija
2015-09-24 22:59
#10

Gör så !! 😍

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: