Annons:
Etikettövrigt
Läst 611 ggr
sammy78
1/9/16, 7:05 PM

Dekorerar ni era fönsterbrädor ?

Har en lite konstig fråga …..
Förutom krukväxter/blommor vad dekorerar ni era fönsterbrädor med ?

Annons:
VildaVittra
1/9/16, 7:08 PM
#1

Mina katter anser att det bara ska vara dom som ska utgöra dekorationen, har tidigare försökt att ha diverse statyetter, ljusstakar osv, men gett upp på den tanken.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Swadika
1/9/16, 10:45 PM
#2

Jag har lampor, något ljus och i mitt vardagsrum har jag ett gäng gamla nycklar som ligger där. Men jag har inga växter 🤐

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Amandla
1/10/16, 11:40 AM
#3

Vardagsrummet: ett par olika lampor, krukväxter (mest vita brudorkidéer), en hängande växt i ampel och en liten porslinsburk. I köket har jag ett par mortlar i marmor förutom krukväxter, i mitt sovrum en lampa och en liten statyett plus en fuskmurgröna på båge i en högre kruka.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Aloe.Vera
1/12/16, 1:40 PM
#4

jag har amplar med led ljus i som hänger, sen har jag matchande lykta och två blomkrukor på ett fönster

i ett annat fönster har jag stora krukor  och ljustakar vid sidan om.

men krukor tror jag är de vanligaste vi har hemma , lite dekorationer å sånt med blockljus också

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

Zpookey
1/16/16, 12:04 AM
#5

Just nu efter jul så är mina fönster väldigt tomma tyvärr.
Ska iväg och köpa fönsterlampor imorgon tänkte jag. :)

Aloe.Vera
1/17/16, 7:34 PM
#6

#5 fönsterlampor satt jag också o tänkte på nu när man tagit bort alla juldekorationer så lyser det inte upp lika fint i mörkret..

det får jag nog också handla in, känns inte lika mysigt längre hahah fortfarande mörkt ju

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

Annons:
Zpookey
1/17/16, 9:26 PM
#7

#6
Rusta har kampanj just nu. Lampskärm och lampfot för 29:-
Jag köpte 7 st. 😃

Aloe.Vera
1/19/16, 5:38 PM
#8

#7 aa måste åka in 70 km till närmaste rusta.. annars hade det varit perfekt tillfälle nu..  köpte dock gardiner igår på dollar store., på rea där också hihi. så nu blir det lite nytt iallafall vid fönstret hihi

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

Zpookey
1/21/16, 10:18 PM
#9

Ja…jag skulle också behöva nya gardiner. :)

[Forest]
1/23/16, 10:15 AM
#10

Lampa på fot i alla rum, gillar inte så mycket fönsterlampor som hänger. Sen har jag lite annat porslinskatt,trähjärta,uggla i storarummet en madonna samt olika växter i samtliga rum.

 Har för mycket växter har lite svårt för motstå köpa hem samt kasta dom jag har, för dom lever 😉 Men lösningen är lite ställa ut växter i trapphuset piffar upp lite även där 😃

Upp till toppen
Annons: