Annons:
Etikettövriga-rum
Läst 1792 ggr
Mlyy
2/7/16, 12:11 PM

Vas?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå alla fina! Jag skulle vara såå tacksam om någon vet vart den här vasen går att få tag på? Kram! 🌺

Annons:
[Älskamig]
2/7/16, 3:32 PM
#1

Jag tror faktiskt inte att det är en vas, utan det ser mer ut att vara en hög kruka.🙂 Om du googlar på höga krukor kanske du får fram något liknande. 

Lycka till!❤️

Mlyy
2/9/16, 5:14 PM
#2

#1 Åh, men tack så jättemycket! 😃 Ska se om jag lyckas! Tack! ❤️

[Forest]
2/12/16, 9:49 AM
#3

Har du vasen hemma? Det står inget under den? Är den ny eller har den funnits ett tag i familjen?

Jag googlade på hög vit vas och fann en hel del vita vaser men ingen var som din 😕

Mlyy
2/13/16, 3:28 PM
#4

#3 Nej, detta är en vas/kruka som jag sett på en tjejs konto på instagram. Och hon hade köpt den på loppis. 

Jag googlade också, men hittade inget heller. 😕

VildaVittra
2/13/16, 7:47 PM
#5

Kan du inte be en keramiker göra något snarlikt åt dig?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Forest]
2/13/16, 8:36 PM
#6

4  Då passar jag på och säger även till om att man inte får ta andras bilder utan deras lov, utan den så får man länka till den.  Eftersom den är köpt på loppis så tror inte den säljs i butik tyvärr. Snarlika kan man säkert hitta ;) Ett tips är släng ut lite bilder via fb och efterlysning på sådan vas men fråga tjejen som äger vasen om det är okej att du lånar bilden 😉

Annons:
Mlyy
2/14/16, 9:42 AM
#7

#5 Ja, kanske det. 🙂

#6 Det vet jag mycket väl, då jag fotograferar mycket själv. 😉 Och hur vet du att jag inte har frågat? 😉
Har redan lagt ut på fb. Ingen verkar veta något.

[Forest]
2/15/16, 9:21 AM
#8

7 tänkte det är alltid bra att inflika lov innan ;) Hoppas du får napp av någon om vasen.  :)

Mlyy
2/16/16, 3:10 PM
#9

#8 Hihi, tack! 😉🙂

Upp till toppen
Annons: